be proud of who you are.

För er som inte följt mig länge eller just hittat hit, jag tänkte berätta lite snabbt vem jag är!
Emma heter jag, fyller 18 om 56 dagar och bor hemma med min mamma och pappa.  Jag är yngst av 6 syskon, två systrar och tre bröder.
Jag går inte på gymnasiet, jag hoppade av i början av förra året på grund av min panikångest och kämpar mer eller mindre varje dag mot ångesten. Jag älskar att rita, fotografera, sjunga, dansa och pyssla;)

Den 21 Mars har jag också varit tillsammans med världens underbaraste kille i 7 månader!
Jag har tappat kontakten med många sedan min ångest började ta över men Mattias dök upp mitt i och har aldrig lämna min sida, han är underbar på så otroligt många sätt, en riktigt händig karl;) 

Är det något annat ni undrar så äre bara att ställa frågor;)

Kommentarer
Postat av: rossana

Sv: åh men tack, gud vad glad jag blir, den kommentaren gjorde min kväll fina du!:D

Svar: Ååh va roligt att ja kan glädja dig bara av att säga sanningen! :D
Emma

2013-03-06 @ 22:12:38 / URL: http://rossanatiidblad.blogg.se
Postat av: Malin Heed

Jaa visst är dom söta! :) Är beroende av grisar!

Svar: as sööta!! ge mig!! :D
Emma

2013-03-06 @ 22:33:24 / URL: http://image.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!