En natt hos hjärtat,

Jag blev så glad igår när jag kom ner till ljusdal, Mattias stod i duschen så jag satte mig med Linus och kollade på skräckfilm, gick med hjärtat till ica därefter och handlade lite sen blev de mat och massa mys
Idag fick jag väcka Mattias så han kom iväg till skolan sen kröp jag till kojs igen och sen när jag vaknade så gjorde Marina iordning lunch åt oss två och sen satt vi där och pratade om allt mellan himmel och jord ett bra tag! Älskar hela den familjen, så go allihopa! 
Efter ett tag så stack jag ut med min kära mor och handlade lite innan Mattias slutade, när han väl slutat och kommit hem igen så låg vi och pratade och myste massa innan de var dags för mig att åka hem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!