Kärleken växte,

Jag gjorde ett inlägg tidigare idag med bilder från gårdagen och fredagen. Igår och idag har vädret varit underbart och mitt humör hamnade på topp när jag vaknade och såg solen skina in genom fönstret, att jag fick vakna upp bredvid Mattias gjorde dessutom allt ännu bättre!(a) 

Gårdagen blev bättre än förväntat, grabbarna fick skjuts ner på spelmansstämman medans Hanna och jag gick ner, pratade och skrattade. När vi kom ner så blev jag påhoppad av Josefin vilket var jättekul eftersom jag inte ens visste att hon var där, kvällen fortsatte med alkohol, sång, dans, skratt och prat!  - Vi började röra oss ut och hamnade i en husvagn där det stod en kille och sjöng för sin flickvän, Mattias höll om mig och jag kände hur all kärlek för honom växte.
Jag älskar min fina Mattias, min kärlek växer mer och mer för honom varje dag
.  Vi blev kvar en stund till men sen gick vi hem igen, åt lite och myste ner oss i sängen. Underbart slut på en bra dag med min underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!