Min födelsedag:

Nu är det två timmar kvar på denna dag sen är min första dag som 18åring över! Gårdagen spenderades hemma, jag tog det bara lugnt fram tills strax innan 12 då vi åkte till hennan och hämtade Mattias som hade vart ut på lite partaj!;) Imorse när vi vaknade så blev de frukost, paketöppnade och sen gjorde vi oss iordning innan folket börja rulla in. Det har varit full fart hela dagen så nu har Mattias slocknat bredvid mig hahah sötnosen
Har fått massa fint, vad för något får ni se imorgon!;)

Kommentarer
Postat av: Amanda 18år & mamma till LIlly-Lee!

Grattis i efterskott :) och trevlig helg!

Svar: Tack så mycket och desamma! :D
Emma

2013-05-03 @ 09:30:56 / URL: http://awahlsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!