1 år av saknad,

Igår var det ett år sedan mormor somnade in, jag kan inte förstå att jag har varit utan henne i ett år. Saknaden efter henne är enorm!    Igår åkte vi fram och tände ljus hos henne och morfar innan vi åkte vidare till moster och Victor, vi fikade med dom och hade det allmänt trevligt och pratade om allt.
Kusin Janne och hans käring dök också upp efter ett tag så då blev det mer fika och prat!  Jag tyckte det var ett bra sätt att spendera hennes årsdag på.  Du är alltid en del utav mig.
Saknaden efter dig gör inte mindre ont med tiden, man lär sig att leva med den och att hantera den. Smärtan blir värre ibland, den kommer och går men det är okej att vara ledsen och sörja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!