Du har nyckeln till mitt hjärta,

Efter att jag hade varit på psyk idag så skjutsade mamma upp mig på skolan och därefter skyndade jag mig hem till hjärtat som förövrigt precis hade vaknat.. med en LAMPA i sängen?!  Han gör jämt massa tok i sömnen och pratar gör han konstant haha. Sötnosen

Vi gjorde oss iordning och sen kom Marina, Linus, Johanna och deras morfar. Linus hade redan fått umgåtts med morfar deras så han fick stanna hemma med hundarna så att vi kunde följa med dom ner till mormor Monica.  Blev fika och prat, jättemysigt! Monica hade julpyntat också haha, lite tidigt men såå mysigt!

Kommentarer
Postat av: jessy

SV; haha :D Platåskor är nog det bekvämaste jag vet faktiskt! Ja eller hur är dom?! :)

Svar: Ofta? haha ja måste pröva ett par:o Ja!:)
Emma

2013-11-25 @ 20:09:13 / URL: http://www.nattstad.se/jessygunnarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!