Firarde med tomtegröt,

Jag blev så glad av att det snöade igår så jag firade med tomtegröt idag;)  
- För en gångs skull så kom jag tidigt till skolan idag iallafall men så duktig var inte min lärare, han gjorde allt utom det han skulle. 20-25 minuter fick jag vänta på honom.  Dom andra som jag har matte med på Onsdagar fick vara lediga idag eftersom det är öppethus ikväll och på grund av det så hade han tydligen glömt bort mig?!  Han borde ha lite mer koll anser jag, speciellt med tanke på att han är min mentor också:o   Men nu ska jag inte vara en surpuppa, han är faktiskt ny så han har lite rätt att göra fel ibland.

Eftersom det är öppethus så trodde vi att Mattias måsta vara kvar på skolan, ja smsa och fråga hur det blev och han svarade att dom måsta vara kvar till halv 9 ikväll..  Han kom hem strax efter den lilla luringen(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!