Första och sista,

Min första och sista lektion började tjugo över tio, jag vart lite försenad men jag kom dit iallafall och det är väl huvudsaken?!   När min lektion slutade så mötte jag upp Emma, Ewelina, Sara och Gabriella, jag följde med dom eftersom dom ändå skulle äta lunch och jag var jättehungrig..
  Mätta och goa i magen begav vi oss till deras historialektion, det är alltid lika roligt att umgås med flickorna från min gamla klass så jag måsta ju passa på även om det betydde att jag måsta följa med dom på deras lektioner! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Hihi ja visst är han, så himla go :D

Svar: Ja verkligen!:D
Emma

2013-11-21 @ 17:36:43 / URL: http://jessicahagstrom.blogg.se
Postat av: Becka

Sv; Tack! Fick dom av mamma för ett tag sen från Hm eller Lindex :D

Svar: Dom såg as gosiga ut! :D
Emma

2013-11-22 @ 11:42:15 / URL: http://www.nattstad.se/beckasagersa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!