I choose to be happy,

Jag följde med svärmor och Johanna ut på Ljusdal igår, vi sprang runt i affärer och jag kände verkligen att jag behövde en sån dag, jag har mått så dåligt den senaste tiden så det var så skönt att bara få umgås med dom och få ränna runt lite.❤   När vi kom hem så satte sig allihopa för att äta hamburgare, jättegott! 
 Under kvällen så hjälpte jag Marina ut med hundarna, spelade kort med Linus och därefter myste hjärtat ner sig bredvid mig i sängen för att kolla på film. Det var en bra dag

- Mamma åkte ner till Ljusdal och hämtade mig tidigare idag så nu är jag hemma i Ramsjö igen, blir här hela helgen och umgås med familjen.❤  Just nu har jag myst ner mig i soffan med tända ljus, ska dock hoppa in i duchen om en stund men jag vill rita lite först!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!