Kärleken är enorm,

Idag när jag vaknade så kände jag att jag skulle ha låtit bli att kramas mad min kära svärfamilj så mycket som jag har gjort nu när dom har varit sjuk.  Ont i halsen, kallsvettig och hängig, blev därför ingen skola för mig idag.
  Fick besök av ångesten inatt också, hade ont i magen och när Mattias frågade hur jag mådde så kunde jag inte sluta gråta. Tårarna sprutade och rädslan växte..
 
Jag hatar rädslan som ångesten tar med sig, paniken som kryper fram och hjälplösheten som man känner.  Jag vet inte vad jag skulle gjort utan Mattias, hans varma kramar och lugnande ord hjälper mig genom dom svåraste stunderna.   
- Jag känner mig så trygg med honom vid min sida. Kärleken bara växer och växer, kan inte tänka mig ett liv utan honom vid min sida. K ä r l e k. ❤ 
Mattias, Jag älskar dig. Nu och alltid!

Kommentarer
Postat av: zandrajonsson

sv: JA jag brukar också ha de men min har gått sönder så jag får värma en flaska med vatten :)

Svar: okej, ja men de går ju lika bra det också! :)
Emma

2013-11-11 @ 18:35:05 / URL: http://fames.se/zandrajonsson
Postat av: SUGARSIN - Med spår av unicorns

så söta!!

Svar: ååh tack, vad glad jag blir! :' D
Emma

2013-11-12 @ 16:55:38 / URL: http://www.sugarsin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!