Ögonen är ömma efter alla tårar,

Jag sov så dåligt inatt, först kunde jag inte sluta gråta och sen när jag väl hade somnat så vaknade jag då och då. Dagen igår var allmänt piss och jag var redo att gråta hela tiden. 
  Ögonen är ömma efter alla tårar igår så jag kände att jag inte ville gå till skolan idag, blev därför jätteglad när mamma och pappa berättade att dom skulle till Ljusdal och ännu gladare blev jag när dom frågade om jag ville kramas en stund.❤   Kramarna var behövliga.  Vi fikade lite innan det var dags att göra lite nytta, vi hjälpte Jessica att byta gardiner och små städa lite!

När hjärtat slutade så kom han också över till oss, vi blev kvar där en bra stund innan vi begav oss hemöver.   Vi fick mat i magen för ett tag sen men jag, Linus, Johanna och Marina har redan hunnit fika efter maten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!