Psyk,

Idag fick mamma hämta mig strax innan 11 och sen följde hon med mig på psyk, jag brukar alltid ha med henne när jag träffar någon ny som jag ska ha samtalsterapi med.  Efter mötet med psyk-tanten(som jag så fint kallar det) så kände jag verkligen att vi inte klickade,  jag ville ha någon annan att prata med men samtidigt så ville jag ge henne en till chans..  På måndag kommer jag därför att gå på ett till möte med henne, känns det fortfarande fel då så kommer jag att be om att få byta psyk-tant.    

- Jag tycker att det är jätteviktigt att man klickar med den man ska gå och prata med, hur ska man annars kunna öppna sig för människan i frågan? Att känna sig trygg och bekväm är superviktigt och känns det fel så har man rätt att säga till, vilken jag tycker är jättebra!

Kommentarer
Postat av: Jasmine Jassis

Kan bara hålla med dig. Man måste klicka med personen man ska prata med. Det är annars väldigt svårt att öppna upp sig för någon. Du får känna efter nästa möte hur du känner, det måste kännas rätt för dig.

Svar: Ja men precis, annars går det inte. Man ska känna att man vill gå dit och få hjälp och då måste det fungera med den man pratar med också!
Emma

2013-11-25 @ 18:52:13 / URL: http://jasminejassis.blogg.se/
Postat av: Malin Jonasson

Klicket är sååååå viktigt
Stå på dig om det inte känns bra

Kram

Svar: Ja det är det verkligen!Tack så mycket! kram
Emma

2013-11-25 @ 22:49:58 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!