Utan dig så fungerar inte jag.

Medans många andra är ute och dricker idag så gjorde Mattias och jag oss iordning och stack
till kyrkan med mamma och moster för att gå på minnesgudstjänsten,  dom räknade upp de som har gått bort under det gångna året och så fick man tända ljus för dem. Många namn blev uppropade med mormor och Ruth gjorde ont, jag kan inte förstå hur tiden kan gå så fort. Är så glad att jag har mitt fina hjärta vid min sida som hjälper mig genom allt.❤  

- Vi har kollat på så mycket bättre ikväll iallafall och nu har vi tänt ljus för alla som har lämnat oss och lyssnar på musik, sötnosen min sitter och sjunger! ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

vad bra att han finns där vid din sida :)
Det är jobbigt när folk som står en nära går bort , Mina föräldrar har gått bort , och många släktingar . Så man behöver verkligen någon vid sin sida :) Och jag är glad att du verkar ha en toppen kille :)
Kram

Svar: Ja, det är så viktigt med närhet, speciellt när någon försvinner. Jag beklagar något enormt, styrkekramar! Jag tycker att det är så roligt att du också har någon som du verkligen tycker om och som tycker om dig tillbaka, det är viktigt! kram
Emma

2013-11-03 @ 00:14:56 / URL: http://maryphoto.blogg.se
Postat av: Mary

sv: ja det är verkligen jätte viktigt att ha någon vid sin sida :)
tack för styrke kramarna :) Kram

2013-11-03 @ 19:04:45 / URL: http://maryphoto.blogg.se
Postat av: Hanna

Åå jag blev så arg när jag blev erbjuden jobb den kvällen för jag ville verkligen gå på den minnesgudstjänsten för våra fina ❤

Svar: Det förstår jag, så synd att du missade men hon är alltid med dig gumman! ❤
Emma

2013-11-11 @ 21:40:32 / URL: http://jonssonhaanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!