Att somna bredvid dig,

Imorse stack jag till skolan och gjorde ett matteprov, jag fick godkänt på provet som har med procent att göra, har haft så svårt med det men jag klarade det!   Imorgon är jag ledig och det är även Hanna så jag raggade skjuts av henne eftersom jag visste att hon också skulle till Ramsjö. Blir så glad när jag umgås med henne, hon är så go min fina vän.   Innan vi åkte hemöver så stack vi på dollar och efteråt skjutsade hon mig till Mattias skola så att jag kunde pussas med honom lite snabbt innan vi skulle åka vidare.

- Jag vet inte hur detta ska gå, jag kommer knappt ihåg sist som jag sov själv.  Eftersom jag nästintill bor hos Mattias och hans familj så är jag så van vid att somna och vakna bredvid honom, känner redan nu att jag vill gå dit och sova haha. Tönt-Emma;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad du är fin!! Gillar ditt hår :D

Svar: Ååh men tack desamma! :D Vad glad jag blir, klipper mig alltid själv;)
Emma

2013-10-14 @ 19:58:13 / URL: http://www.moaaregrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!