Krogen,

I förrgår var jag på krogen för första gången och jag ger kvällen två tummar och två tår! :D
- Kvällen började här hemma med några cider och kortspelande med hjärtat, det var meningen att vi skulle på förfest någonstans men alla letade fest och ingen hade fest haha.   Vi gick ner på Ljusdal och mötte upp massa roligt folk. Vi dansade, träffade Dani M, drack , pratade och skrattade!

Dani M var skit grym, hade så ont i halsen efter allt skrikande så jag kunde knappt prata efteråt.  Vet inte riktigt om det var skrikandets fel men vi blev hungriga så strax efteråt så drog vi och köpte en kababtallrik(till Mattias) och en kebabrulle(till mig)  Vi gick och åt samtidigt så när vi kom hem så var vi slut, sov som två bebisar;)

Tack till alla inblandade för kvällen, hade skit roligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!