Min älskade,

Var hos tandläkaren idag så jag har jätte ont i munnen, Jessica skulle också dit så när vi båda var klar så åkte vi hemöver igen.   Mamma släppte av oss båda här i Ljusdal och direkt när jag kom in till Mattias så såg jag att han låg i sängen, jag var helt hundra på att han låtsades sova så jag hoppade ner i sängen och pussade och kramade honom. Stackarn sov ju på riktigt men han blev jätteglad är han såg att jag var hemma igen iallafall.
Min älskade fis, som jag har saknat honom. Underbaraste! ❤ 

Kommentarer
Postat av: Mary

sv: vad glad jag blir av dina fina ord :D

TACK SNÄLLA :D
Kram !

Svar: Vad glad jag blir att jag kan glädja någon! :D
Emma

2013-10-10 @ 14:50:12 / URL: http://maryphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!