Mina älskade karlar❤

Mattias följde med mig ner på Ljusdal idag. Vi skulle möta upp pappa och gå till optikern men när vi väl satte oss ner med optikern för att prata om linser så fick jag be om ursäkt och gå ut. Rummet krympte, hjärtat slog snabbare, jag blev alldeles varm och började att svettas och tårarna började trycka bakom ögonlocken.   Det är inte så konstigt heller att jag inte har varit på topp, har glömt att ta medicinen i 2-3 dagar kom jag på idag!:o

 Mattias följde iallafall med mig ut så att jag fick ta frisk luft och lugna ner mig innan jag gick in och berättade hur det låg till -  Avbokade mötet och gick därifrån, pappa följde med därifrån för att hälsa på uppe hos oss innan han skulle vidare,   Det var jätteskönt att få umgås med mina älskade karlar

Kommentarer
Postat av: Alvis

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

2013-10-11 @ 21:37:10 / URL: http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!