Jag saknar dig.

Jag har haft ont i magen sen igår, jag saknar min älskade mormor så otroligt mycket, jag har aldrig varit ifrån henne såhär länge och att veta att jag inte kan se henne eller krama om henne gör så otroligt ont. 
Ju närmare årsdagen kommer ju ledsnare blir jag så igår började jag gråta jättemycket och hela dagen idag har jag känt mig jätte skör, känner verkligen att tårarna vill komma.. 
 
- Därför var inte jag på skolan idag och inte nog med allt detta så har dom blandat om bland mattegrupperna så nu är vi fler än vad vi var innan och jag känner mig inte alls hemma i gruppen, känner mig inte bekväm. Imorgon ska jag försöka gå på skolan för jag vill prata med Carina om hur vi ska lösa detta för jag vill inte känna ångest inför varje mattelektion.

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

En stor KRAM till dig
Känner med dig, liknande för mig med min farmor

<3

Svar: Tack, en stor kram tillbaka!Det är aldrig lätt att förlora någon, <3
Emma

2013-09-26 @ 20:32:35 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!