Lyckan jag känner när jag är med dig,

Jag vill inte att bloggen bara ska handla om det jag har gjort på skolan men jag var där både igår och idag för att ha matte så nu är jag ledig imorgon och på torsdag är det matte igen innan jag får långhelg;)

- Efter skolan igår så kom min fina vän Miranda upp på Slotte, hon skulle fixa praktikplats så jag följde med henne ner på Ljusdal. Vi pratade för fullt (som vi alltid gör när vi ses) och bara umgicks. Hon är så lätt att prata med och jag är så glad att jag har träffat henne!   Denna dagen spenderar jag dock hemma med min fina, tänkte krypa ner bredvid honom och pussas lite innan det blir idol och filmkväll❤

 Tack för att jag får vara din och för att du vill vara min. Jag älskar dig precis som du är, nu och alltid Mattias. Tack för att du accepterar mig för den jag är och för att du står ut med mig.  Du betyder mer än du kan tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!