A dream is a wish your heart makes.

I fredags ringde jag psykiatriska rådgivningen i Hudik. På grund av att min ångest har blivit värre på senaste tiden så ville jag prata med någon om mitt mående och om möjligheten att öka min medicin.
 Under fredagen fick jag prata med en sjuksköterska, han förklarade att han som sjuksköterska inte kunde säga hur jag skulle göra angående medicineringen men vi bestämde att jag skulle återkomma på måndag(idag).
 När jag hade vaknat imorse så ringde jag till psykiatrin, de ringde tillbaka nu under eftermiddagen, dock missade jag samtalet men de hade även skickat ett sms.
  
Efter mycket om och men så får jag höja min medicin från och med imorgon, jag håller alla tummar och tår för att jag ska få må bra så fort som möjligt, vill kunna leva mitt liv utan att ångesten ska behöva vara ett problem.

Kommentarer
Postat av: Emma Mattsson

Du är stark! Hoppas det blir bättre nu. Kram!

Svar: Tack, det hoppas jag med. Kramar!
Emma

2014-04-08 @ 14:22:24 / URL: http://www.emmafoton.blogg.se
Postat av: Linafoto

Svar: Ja självklart! Det är bara kul :D

Svar: Ååh vad roligt, tack, jag ger dig en kommentar när det är klart! :D
Emma Olsson

2014-04-08 @ 17:25:47 / URL: http://linafoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!