Hund och lägenhetsvakt,

Bilder från gårdagen // Hund och lägenhetsvakt.
 Gårdagen gick åt till att ta det lugnt och att köpa godis på dagen och spela nintendo, kolla film och äta upp allt godis under kvällen.
 Johanna gick ut och förtärde alkohol igår, under tiden fick jag och Mattias vara hund och lägenhetsvakt så vi gjorde det bästa av situvationen och bjöd dit Sandra och Pär! 
 Kvällen var faktiskt jättetrevlig trots att jag både var och är dunderförkyld. 

 - Alldeles strax ska jag bada bort förkylningen, vädra ut alla bakterier ur rummet och byta sängkläder i sängen. Behöver få detta gjort innan jag kan slappna av riktigt, annars känns det som att jag håller kvar min förkylning.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men sicken söt hund!
Saknar verkligen att ha ett husdjur.

Hoppas du får en toppen vecka :)

Svar: Ja hon är helt underbar. Ja det kan jag förstå, är man van vid djur så märker man på en gång av om djuret försvinner :/
Emma Olsson

2014-04-28 @ 00:05:09 / URL: http://photohugs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!