Hundvakt,

Mattias gammelmormor avled tyvär för någora veckor sedan och idag ägde begvaningen rum, jag tog därför på mig ansvaret att vara hundvakt åt alla de tio hundarna (fem vuxna och fem valpar)

Min dag började med ett långt bad och därefter studsade jag omkring och dansade i enbart trosor och sjöng med till musiken som spelades från min telefon. Jag lovar att jag både lät som en popstjärna och att jag såg ut som en!;) haha
 Efter min konsert framför spegeln så gick jag ut med de fem vuxna hundarna innan det var dags för mamma att komma och hälsa på.
 Jättetrevligt var det, snusade på valparna och pratade en stund.
Bild på mig från tidigare idag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!