The prettiest thing you can wear is a smile,

Big and beautiful, // Bilder från weheartit.com

"The prettiest thing you can wear is a smile.", just därför gillar jag bilderna ovanför som verkligen visar att man kan vara nöjd med sig själv.  Dom räknas som plus size men dom är så trygga i sig själva och man kan verkligen se hur deras självförtroende lyser, det är så fint att se!

En blå, lite längre klänning fick följa med mig in till provrummet idag.  Jag drog för drapperiet och började klä av mig framför denna stora helkroppsspegel. Jag kände mig så äcklig när jag stod där, gillade inte alls det jag såg.
I vanliga fall så har jag ett ganska bra självförtroende men just när jag ska handla kläder så känner jag mig inte alls nöjd med vad jag ser när jag kollar mig i spegeln.
 Alltid när jag ska handla kläder i affärer så känner jag likadant, inget passar, jag klär inte i något och jag är alldeles för fet för att bära de kläder som jag hittar. Jag åkte hem från Hudik, utan några nyinköpta kläder och med ett dåligt självförtroende. Jag var jätteledsen.

  Men jag älskar kurvor och jag älskar mina kurvor, dock känner jag att jag har lite för mycket av det goda just nu om man säger så, jag tänker därför ta en dag i taget och försöka få tillbaka den kurviga kroppen som jag älskar så att jag verkligen kan känna mig lika trygg i mig själv som brudarna på bilderna gör! #Tankar och åsikter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!