En välbehövlig kväll,

Fyra bilder från kvällen med flickorna. //
 Idag följde fina Johanna och Maja med mig hem. Jag hade det så himla mysigt och roligt med de flickorna, vi pratade, skrattade, åt pepparkakor och drack julmust. Jag sminkade dem och vi fixade håret på varandra.  Några selfies och ett varsitt paket med nudlar senare så gosade vi ner oss i soffan och kollade på Idol tills det var dags för brudarna att åka vidare!

 De senaste dagarna har jag mått jättedåligt, alltså verkligen jättedåligt. Igår fick jag gå ut ur klassrummet,  jag bröt ihop totalt och kunde inte sluta gråta. Efter lunchen var jag fortfarande gråtfärdig hela tiden och bestämde mig för att gå hem.
 Grinade tills att ögonen gjorde ont, sen somnade jag.
Det har varit väldigt mycket nu och jag visste inte om jag skulle klara av att vara uppi folk men jag är så glad att jag bjöd hit Johanna och Maja, de fick mig att tänka på annat för en stund och jag hade så himla mysigt och roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!