Julafton,

Selfie. // Julafton.
 Nu är julen över. Julafton spenderade jag med nära och kära
  Jag och mamma började julen med att göra oss iordning för att åka fram till Lizmari och Jessica, väl där bjöd vi över våra kusiner Victor och Henrik för att fika och kolla på Kalle Anka.
  Efter Kalle började jag och mamma rulla ner mot Ljusdal för att hämta upp min fina Mattias.  När vi kom hemma till Ramsjö igen så hämtade vi upp pappa för att sen fara vidare till Lizmari och Jessica ännu en gång, där julbord och julklappsutdelning väntade. :D

Med överseende för några saker så var julen väldigt mysig, jag är så glad att Mattias ville vara med och fira julaftonskvällen med oss, det betyder så mycket för mig att jag får spendera mina dagar med honom!♥

Kommentarer
Postat av: Maria Ekblad

Vad fin eyeliner du har :)

Svar: Ååh men tack goa du! :)
Emma Olsson

2014-12-29 @ 01:01:44 / URL: http://dreamsof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!