Myskväll med nära och kära,

En av mina tidigare snap-bilder från tidigare ikväll. // Vaknade imorse med ett vinterland utanför dörren.
  Meningen var att jag skulle åka med min kusin hem till Ramsjö tidigare idag men desvärre fick han problem med bilen.  Min mobil ringde, en väldigt nära vän till familjen, (han och resterande av hans familj hör i princip till våran familj!) Han frågade om han och hans äldsta dotter skulle hämta upp mig.
  Jag kan påpeka att de bor i Norge i vanliga fall och att jag inte har träffat dom på jättelänge så jag blev minst sagt jätteglad av deras samtal.

 Några timmar senare hämtade de upp mig, vi stack ut på Ljusdal en sväng innan jag följde med dem hem.
   Tacos stod på menyn med alla nära och kära från E-tuna och Norge. Det var jättemysigt och roligt att få träffa alla igen, speciellt mina tre små flickor! Alina, Emelie och Olivia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!