Svärfamiljen,

 
Denna dag har faktiskt varit riktigt bra, vaknade upp bredvid min fina, direkt när han stack så klev jag upp och gjorde mig iordning för att gå till skolan.
När jag kom till skolan så hade vi muntligtt matteprov, som jag förövrigt klarade!;)  Efter min första och sista lektion för dagen så gick jag och Sofia på lunch innan det var dags för mig att gå hem, jättetrevligt faktiskt!

-  När jag kom hem så umgick jag med Marina och Johanna, pratade, kollade tv och myste med alla hundana(som ni ka se på korten), jätte roligt och mysigt. Jag älskar att umgås med min fina svärfamilj!
 Jag följde även med Johanna till henne, hon skulle hem och hämta några saker. Innan vi gick upp igen så stannade vi även till hos mormor Monica, fikade, pratade och det var lika trevligt som jag alltid tycker att det är!:)
  Påvägen hem så ringde vi Marina, mötte upp henne utanför Delins så att vi kunde handla hem lite mat. Tacos stod på menyn och jag klagade inte!;)
 Kring klockan sex kom mitt hjärta hem igen, hans klass var till Gävle så det blev en extra lång dag för honom men det gjorde inget, han hittade ju hem igen!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!