As long as stars are above you,

I skrivande stund sitter jag med blött hår, invirad i min gråvita filt i enbart trosor.  Jag satte mig i badkaret, drog igång vattnet och såg på medans ångan fyllde rummet.  
  Jag snurrade fast en handduk på huvet i samma stund som jag hörde att maten var klar. Kan inte påstå att jag är hungrig längre!;)

 - Mattias tycker om serien Glee och kollar frivilligt på den med mig, förstår ni att jag har världens bästa pojkvän?! Jag ska dra på mig någon mysig tröja och krypa ner bredvid mitt hjärta och kolla på Glee. Att sjunga med i låtarna är en självklarhet från oss båda!;) 

Kommentarer
Postat av: elinn

ja eller hur jag med, det är så otroligt kul med smink! :)
allt bra?

Svar: Ja!:)Ja tack, själv? :)
Emma

2014-01-16 @ 22:46:06 / URL: http://finest.se/elinnjl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!