Där jag hör hemma,

Äntligen är jag där jag hör hemma, bredvid min fina.
  Min dag började förvånansvärt tidigt idag, åkte från Ramsjö strax efter sju.   Mamma ringde mig då hon hade slutat jobba, vi åt mat med en nära vän till henne och det var faktiskt jättetrevligt!
 Mätta och goa i magen for vi runt på Ljusdal och sprang i affärer.  Jag hittade faktiskt tre riktigt fina porslinsskålar på Dollar för 30 kronor, ett riktigt kap måste jag säga!;) + Att jag och mamma införskaffade oss en varsin tröja så jag är jättenöjd med dagen!:D

Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade och kolla på film.
Bilder från några helger sedan när vi var hemma hos mig.❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!