En tidig morgon,

Det blev en tidig morgon idag, mamma väckte oss redan klockan sju.  Vi gjorde oss iordning och stack ner till Ljusdal,  Mattias lämnade vi av på skolan.  Jag följde med mamma runt på Ljusdal en stund innan hon skjutsade upp mig så att jag kunde äta och göra mig iordning till skolan.
  När jag var påväg ifrån skolan så stötte jag på Elsa, min gamla granne från elevhemmet så jag satte mig och pratade "gamla minnen" med henne ett tag!;)  Det var så roligt att få umgås med henne en stund så till veckan ska vi träffas och fika.  Ser verkligen fram emot det!

  När jag kom hem från skolan så prata jag iallafall med Johanna, jag ska följa med henne till tandläkaren imorgon
och efteråt sticker vi och skaffar gymkort.  
   - Vi börja morgondagen med att köra igenom maskinerna så att jag får lära mig hur de fungerar och så. Det känns jättebra och jag känner mig riktigt pepp! :D
Bilder från våran tidiga biltur till Ljusdal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!