Fokusera på det du älskar,

Jag älskar att knäppa kort. När jag vaknade imorse så drog jag på mig täckbyxor och vandrade ut i -14 enbart för att vädret såg så fotovänligt ut. 

  Eftersom att jag älskar att sminka mig, fota och rita så funderar jag på att verkligen på lägga ner mer  tid på just de. Redan idag tänker jag ändra om bland kategorierna och ordna så att jag verkligen fokuserar på det jag älskar och det jag tycker är viktigt.
 Min ångest kommer dock alltid att vara ett återkommande ämne då det är en del av mig, jag är så mycket mer än min ångest men det är ett viktigt för mig att vara öppen och ärlig om hur jag tycker, tänker och mår. It's okey not to be okey.
Två foton som jag tog imorse.

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Tack så mycket ännu en gång! :D Övning ger färdighet är ett väldigt bra motto! För några år sen då jag började rita porträtt, la jag knappt någon tid alls på att skugga och ha med små detaljer, men när jag väl började, och utnyttjade pennor av olika hårdhet så blev min teknik mycket bättre! Ett tips är att skippa stompfarna och lita på sin egen förmåga att skapa jämn yta och skuggor! ;) Kram!

Svar: Tack för tipset! Jag kommer att fortsätta följa dig och se din utveckling. Jag ser verkligen fram emot det! :D kram!
Emma

2014-01-13 @ 14:38:59 / URL: http://emmasartwork.blogg.se
Postat av: HildeM - lykkelig med liten

Tusen takk for koselig kommentar! Så nydelige bilder du også har her :)

Klem

Svar: Men tack så mycket! :) Kram!
Emma

2014-01-15 @ 22:35:02 / URL: http://hmoholt.blogspot.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!