Ladies night,

Strax innan tre så kom Hanna och hämtade mig idag, hon skulle åt samma håll som mig så jag fick åka med.  
  Ni kan inte ens tänka er hur pass glad jag är att jag har henne i mitt liv, vi har alltid så roligt tillsammans och vi kan ha lika seriösa som oseriösa diskussioner.

  Vi pratade om att gå på Ladies night på Stadt till helgen så om plånboken tillåter så hittar ni oss där!;)  Det skulle vara så roligt att bara få gå ut och göra något roligt med en bra tjejkompis så vi tänkte verkligen försöka att passa på nu! :D
Bild på mig är från igår och de snötäckta träden fotograferade jag idag.

Kommentarer
Postat av: Elsa Jonsson

Då lär vi väl ses där då tänker ja :D

Svar: Awesome, gud vad roligt! :D
Emma

2014-01-19 @ 18:28:19 / URL: http://elsajonsson.blo.gg/
Postat av: Jenny Karlsson

Ja så lång var den faktiskt, men kändes inte som det för jag är väldigt rastlös och satt längst fram men vart aldrig rastlös under den tiden så antar att filmen verkligen fångade min uppmärksamhet :)

Svar: Vad roligt, kanske att jag kollar på den någon dag om jag är sjuk eller något haha, då får den vara hur lång den vill!;)
Emma

2014-01-20 @ 19:19:21 / URL: http://www.nattstad.se/jennykarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!