Min ängel,

Dagen började på skolan för mig, hade matte en timme innan det var dags för mig att gå hem igen.
  Jag och Mattias åt lunch tillsammans innan jag började att vandra neröver, Johanna mötte upp mig utan för Citygym och sen körde vi igång.
 Vi körde ben idag men sen en lång tid tillbaka så har jag haft problem med knäna, de har en tendens att hoppa ur led och jag kände av det även idag så jag kunde inte köra så pass hårt som jag ville.   
   Efter gymmet så följde jag med Johanna hem till henne,  hon skulle med upp till oss så vi svängde förbi dit och hämtade hennes hundar.   Hemma hade dom börjat med maten så jag hann pussa på mitt hjärta en snabbis innan det var dags att sätta sig kring matbordet.

 Ett varmt bad unnade jag mig efter maten och nu har jag även hunnit vara på Delins, nu kommer resterande av kvällen bestå av mys med min älskade! :D 
Detaljer från mitt och Mattias rum här hos honom. (Ängeln fick jag av Linus farmor i julklapp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!