Min kväll,

Meningen var att jag skulle stanna i Ljusdal och dricka med Hanna men hon blev kvar i Hudik och eftersom Mattias umgås med grabbarna i helgen så följde jag med mamma hem då hon redan var i Ljusdal.
 
 Ett glas med smoothie och en tallrik med naturgodis står på bordet framför mig, bredvid ligger en orörd SOLO-tidning.  Min kväll kommer jag att spendera i soffan framför tvn, med tidningen i knät och mamma bredvid mig.    Senare ikväll ska jag äntligen kolla på nyaste avsnittet av Vampire diaries, som jag har längtat!
Naturgodiset som står på bordet.

Kommentarer
Postat av: HJJONSSON

Åh gott! - www.hjjonsson.se ♥

Svar: Ja!:)
Emma

2014-01-27 @ 19:34:43 / URL: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!