Mitt nyår,

Kvällen igår började med alkoholintag och spel med Mattias, hans mamma och syster. Vi hade jätteroligt och skrattade hela tiden fram tills att jag och Mattias började leta fest. Alla ville på fest men ingen ville ha festen själv men vid 11 så mötte jag och hjärtat upp Thony och Fredrik, vi gick till en kille här i ljusdal som faktiskt hade fest och försökte få dit folk så det löste sig.
 
Under kvällen så träffade vi nytt folk, riktigt trevligt men efter ett tag så försvann några men när tolvslaget kom så fick jag min efterlängtade nyårskyss av min älskade pojkvän och därefter började det hända grejer!;)
  Sandra och hennes pojkvän dök upp då efter tolv och vi blev alla kvar där i flera timmar, jag och Mattias var inte hemma förn fem men jag somnade inte förns klockan åtta på morgonen så var jag fortfarande full och sen vid två när jag vaknade så var jag helt jävla slut som artist haha. Jag har varit borta hela dagen men det gör inget, gårdagen vart kanon och jag är så glad att jag har min Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!