Nervös och förväntansfull,

Strax efter nio imorse var jag och Johanna på gymmet, ni kan inte ens tänka er hur trött jag var haha. Det gick jättebra iallafall och därefter gick jag raka vägen hem, in i duschen och sen gjorde jag mig iordning och åt lite frukost.

Det gick bra på skolan idag också, måste göra fyra delar av ett gammalt nationellt prov för att Robert (matteläraren) ska se att jag kan det jag behöver kunna för att sedan gå över till gymnasiematten.  
   Klockan två imorgon ska vara med på en lektion med Estetik och media programmet, jag är både nervös och förväntansfull!  Jag ska prata med en av lärarna på programmet imorgon för att se om jag kan följa med på några fler lektioner, vill känna på hur det är att gå estetik och media. Hoppas att det går bra! :)
Fick inte sitta och rita själv idag, finaste Elton ville också vara med!❤

Kommentarer
Postat av: fanny ahlm -gravt hörselskadad

självklart att det ska förbättras de där är ju bara en skiss på ett ungefär ju :)

Svar: Bra men isåfall tycker jag den översta som du ville ha vid midjan! :)
Emma

2014-01-29 @ 20:27:06 / URL: http://nattstad.se/ahlm
Postat av: elin

Sv: Haha skoja inte! Tack gode gud, någon som förstår hur hemskt det verkligen luktar! Å nej, det försvinner typ inte, fyfan asså! Och hela han luktade piss när han kom hem från veterinären haha, stackarn! MEn nu ska de förhoppningsvis försvinna!

HÄRLIGT BLOGG BTW!

Svar: Eller hur, folk förstår nog inte hur hemskt det faktiskt luktar!:o Uscha haha, stackarn! Jag håller tummarna för din skull att det ska bli bättre!;)
Tack, jätteroligt att du tycker det! :D
Emma

2014-01-29 @ 20:32:53 / URL: http://wahhlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!