Som den tidsoptimisten jag är,

Som den tidsoptimisten jag är så kom jag sent till skolan idag.. Robert tyckte att jag kunde ta lunch på en gång men att jag skulle komma tillbaka efter lunchen och ha matte då istället, sagt och gjort.
 Efter matten träffade jag Syon och vi pratade om olika linjer men den jag har fastnat för mest(av de som finns i Ljusdal) var Estetik och media.  
 Helt säkert att jag kommer gå just det programmet är jag inte men idag sökte jag in och än så länge känns det jättebra! :)  
 Jag nämnde tidigare att jag skulle vara med på en av deras lektioner, det gick riktigt bra och läraren var jättetrevlig så jag frågade om jag kunde följa med på något mer pass,  redan på tisdag ska jag alltså vara med på en lektion till och det ser jag verkligen fram emot! :D

 - Just nu ligger jag i sängen bredvid min karl som fyller 20 imorgon, gud vad jag ska passa upp på honom! Jag älskar när folk fyller år, speciellt om det är någon som jag verkligen bryr mig om! :D ❤  
Nu ska jag bada, raka benen och snygga till min nakna kropp inför morgondagen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!