kanotäventyr,

Igår (Torsdag) stack jag och hjärtat ut och paddlade kanot, jag törsa inte ta med kameran i kanoten så ni får nöja er med fyra dåliga mobilbilder! ;)

 Jag hade aldrig paddlat kanot tidigare så vi tog oss en runda i sjön. Vi hade det jättemysigt tills att vi hörde ett plask några meter ifrån oss, vid landskanten.
 Vi kunde inte se något annat än att något, strax under vattenytan satte fart mot våran kanot. Jag förstod väldigt snabbt att det var bävern som brukar hålla till i sjön men jag blev jätterädd och skrek till, blev så rädd att jag vart alldeles stel och tårögd. 
 Mattias fick paddla fort som faan, haha jag vart så rädd.
  Aldrig trodde jag att jag skulle bli förföljd av en bäverjävel. Speciellt inte i en kanot. Hahah, vi fick iallafall vara med om ett litet äventyr! ;)

Kommentarer
Postat av: Sös

Låter mysigt, och lite läskigt med bävern haha!

Svar: Det var jättemysigt, bävern gjorde att det vart en väldigt underlig upplevelse men det var roligt i sig! ;)
Emma Olsson

2014-07-26 @ 11:06:33 / URL: http://www.grytlis.blogg.se
Postat av: Malin Jonasson

Vad mysigt! :-)

Svar: Eller hur, med bävern och allt! ;)
Emma Olsson

2014-07-26 @ 13:38:40 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!