Njuter av tillvaron.

Från och med idag (Onsdag) så är jag och Mattias hund,hus och kattvakt.  Ägarna har åkt till Frankrike och där ska dom vara i åtminstonde en vecka och under tiden så ställer vi upp och tar hand om deras hus/gård och djur! :)

 Dagen började med att vi åkte hit. Mattias stack och jobbade medans jag kröp ner i soffan och vilade innan jag gjorde mig redo för ett dopp i poolen.
 Därefter har min dag bestått av att rita, gjort mat (potatis i ugns och kebab) , badat, umgåts med mitt hjärta och njutit av tillvaron. Nu ska jag och min fina krypa ner och starta en film innan det är dags att dejta kudden! ;)
Bilder från dagen. // Husvakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!