Sommarkväll,

Mobilbilder från Sandras telefon. //
Mattias och jag åkte fram på affären för att panta burkar imorse, pengarna som vi fick ihop använde vi till att handla hem mat. Jag och hjärtat hade bestämt oss för att bjuda Sandra och Pär på tacos så när dom kom så var maten nästan helt klar så dom hann inte mer än att komma in innan det var dags att sätta sig vid bordet. Lyx! ;)

  Fyra mätta magar senare åkte vi ner på stranden, både jag och Mattias badade och trots att jag är en riktig badkruka så tyckte jag att det var väldigt skönt (när jag väl hade doppat mig haha). Där satt vi, alla fyra på stranden i solen och hade det jättetrevligt med lite godricka, skratt och prat. En underbar kväll helt enkelt och där slutade inte vår kväll, vi åkte hem till mig och åt glass med färska jordgubbar och spelade lite spel! :D
Kamerabilder från kvällen, Sandra är fotograf till bilderna på mig och Mattias medans jag har tagit alla andra! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!