Always kiss me goodnight.

2 mobilbilder från nationaldagen, //
  Igår (Måndag) åkte jag och hjärtat till Ramsjö. Vi stannar i Ramsjö tills på torsdag, därefter åker vi till Ljusdal över helgen för att fira midsommar med goa vänner.  Hoppas verkligen på en jättetrevlig helg med sol, värme och många skratt!

 När helgen går mot sitt slut så åker vi tillbaka till Ramsjö för att börja sommarjobba! :)
 Nu börjar klockan bli mycket och mina ögonlock börjar bli tunga, känner verkligen att jag behöver min skönhetssömn! ;) Nu ska jag ge min fina pojkvän en godnatt puss innan jag kryper ner bland alla täcken och kuddar. Hoppas att han inte stannar uppe allt för länge, jag fryser och vill skeda! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!