Bf11


Kamerabilder, Barn och fritidarna på studenten. //
I fredags så tog alla treorna på Slotte studenten, först ut på trappen var "min" klass, de var dom jag började med för tre år sedan innan jag valde att hoppa av skolan.
 Mattias och jag gick till Slotte för att kolla på alla studenterna, när alla treor hade gått ut så letade vi reda på Sandra för att kunna gratta henne. Många kramar, tårar och skratt senare så började jag och hjärtat att knalla hemöver.

Mot kvällen började vi att dricka lite smått medans vi gjorde oss iordning, därefter började vi att gå mot Sandra och Pär. Vi ville fira våran fina student!
Jag hade verkligen jättekul och jag är så glad att vi fick ta del av denna dagen och fira den på bästa sätt med Sandra och Pär.

Innan kvällen var slut hade vi hunnit blivit ganska många hos Sandra men vi började att gå mot Stadt, efter vägen kände jag att ångesten var påväg och att det räckte med alkoholhaltiga drycker för mig.
   Mattias ville inte att jag skulle gå hem själv så han ringde Marina och Linus så att dom kunde gå ut och möta mig, han ville vara säker på att jag skulle kom hem säkert. Sötnosen!
  Väl hemma satt jag och Marina och pratade ett bra tag, riktigt trevligt hade jag och strax därefter kröp jag ner i sängen men jag hann knappt blunda innan Mattias ringde. Det hade inte alls varit särskillt kul på Stadt så han kom hem till mig igen! 
Mobilbilder från i fredagskväll. Jag och min fina vän. //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!