Det bästa med dagen,

Under lördagen for jag, mamma och Mattias ut på en roadtrip och kollade på djur, riktigt mysigt var det och på söndagen så var det strålande sol. Hanna och Patric hörde av sig till oss på söndags eftermiddagen så vi stack ner till badstranden med dom.
Mattias tog årets första dopp och Patric åkte skoter på vattnet medans jag och Hanna satt på land och myste i solen. Mot kvällen så skjutsade mamma ner mig och Mattias till Ljusdal igen för ännu en skolvecka.

  Dagen började med att Mattias gick till skolan, jag somnade några timmar till innan det var min tur att göra sig iordnig. Efter skolan så gick jag hem för att städa rummet och umgås med hjärtat, mot kvällen bestämde jag och Sandra oss för att ses så vi gick och mötte varandra för några timmar sedan. 
 Jag älskar mina och Sandras kvällsdiskussioner, dom betyder så mycket för mig. Är så glad att jag har henne. Min underbara vän!

 ..Nu kommer det bästa med hela dagen, nu ska jag krypa ner bredvid mitt fina hjärta som jag älskar så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!