Dubbeldejt,

Igår efter att jag hade mött upp Sandra och vi var påväg hem till henne så började jag känna mig skakig, benklen och orolig.  Jag berättade för Sandra hur jag mådde, vi satte oss vid bordet så att jag kunde ta två mackor, därefter tryckte hon i mig kakor och godis + att hon pratade om allt mellan himmel och jord. Sakta men säkert började jag känna mig som en människa igen. Tack än en gång för att du finns gumman! ♥

När jag började må bättre så gick jag och Sandra ut i solen, pratade skit och solade i några timmar innan jag började sminka henne. Eleverna på Slottegymnasiet som tar studenten iår har sin bal på söndag och Sandra frågade om jag ville sminka henne inför balen, därför ville jag passa på att sminka henne så att vi tillsammans kunde bestämma hur hon ska ha det. Jättefin vart hon! :D
 
 - Idag hade jag matte i en timme, därefter stack jag ut på Ljusdal med mamma och kollade efter skor. Insåg ganska snabbt att jag måste skicka efter skor då det inte fanns några som både passade min plånbok och min smak. haha

Mamma sjutsat hem mig efter någon timme och då gjorde jag mig iordning, strax därefter kom Mattias hem och sen hann vi inte göra mycket mer innan Sandra och Pär kom och hämtade oss. Vi stack alla fyra på Michels och åt middag tillsammans. Det vart lite av en dubbeldejt! ;) ..Därefter följde vi med dom hem till Sandra, träffade folk och hade det jättetrevligt! :)
Bilder från middagen //

Kommentarer
Postat av: Sandra

Puss! Love u. <3

Svar: Älskar dig också gumman! <3
Emma Olsson

2014-06-05 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!