För mig finns bara du.

Jag och hjärtat är tillbaka i Ljusdal över helgen.
 Jag vet inte vad som står på med något stämmer inte, har haft ont i magen på grund av ångesten i stort sett hela dagen. Är jätteglad till och från med sen känner jag mig orolig, ledsen, ostadig och yrslig. 
 Hatar rädslan av att inte veta vad som står på.

 Jag kan inte ens förklara hur glad jag är att jag har Mattias vid min sida, speciellt vid tillfällen som dessa. Han får mig att känna mig så trygg och på nätterna brukar han hålla min hand när vi ska sova för att jag ska känna att han finns där.
   Ni kan inte ens tänka er hur mycket han har hjälpt och stöttat mig igenom allt detta. För mig finns bara du, Mattias. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!