Fettisdagen,

Just nu sitter jag i sängen och letar inspiration till mina kommande teckningar, jag längtar jätemycket tills att alla beställningar är klara så att jag kan rita det jag vill rita(självklart tycker jag att det är roligt vad jag än gör men ibland vill jag rita något för min skull och inte för någon annans), haha.
 
Förövrigt så har jag blivit förkyld. Ont i halsen, yrslig, febrig och allmänt konstig.
 - Jag trotsade förkylningen för att gå till Delins med Johanna och Mattias, vi köpte med oss semlor just för att det är fettisdagen idag. Det smakade gudomligt och jag ångrar inte en enda tugga, jag älskar semlor! :D
Fika med pojkvännen och svärfamiljen,

Kommentarer
Postat av: jonssonelleen.blogg.se

sv: ja jag tror också det är just FETtisdagen men FETTISdagen låter ju rätt roligt ändå! precis, ingen riktig semla utan mandelmassa! :)

Svar: Precis men med FETtisdagen låter det ju mer välkommet att svulla och tjocka! ;)
Emma

2014-03-04 @ 20:47:35 / URL: http://jonssonelleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!