Kärleken fyller tystnaden,

Igår kväll fick Smurfarna 2 förgylla min och Mattias kväll, det var så mysigt att ligga på hans bröst och kolla på film.  Jag älskar att umgås med honom, han gör mig alltid så glad! Inte ett ord behöver lämna mina läppar, kärleken mellan oss fyller tystnaden.❤

  När Soya fick sina valpar så fick inte Molly och Ninja sova inne hos Marina längre, av den anledningen så låter vi Molly och Ninja sova med mig och Mattias.  Jag tycker inte om att de ligger i min säng när jag ska sova, dom tar upp så mycket plats att jag får panik haha, jävla tjockisar. Men när jag vaknade imorse så låg det två lyckliga hundar i min säng och kollade på mig, dom kröp närmare och myste ner sig så jag kunde inte kliva upp, jag låg kvar och myste med dom istället, jävla charmtroll är dom!

Kommentarer
Postat av: Emmas Artwork

sv: Tack så mycket, du är för gullig! :) Jag har själv tittat runt efter nya färgpennor, och en sida som har en del är artistica.nu! Vissa är rätt dyra, men pennorna Polycolor Koh-I-Noor, 36-pack, verkar riktigt bra och priset är inte så farligt! :D

Kramar!

Svar: Jaha, vilket sammanträffande, ååh dom såg underbara ut men de var alldeles för dyra för min plånbok just nu men jag måste absolut införskaffa mig några riktigt bra! :D
Emma

2014-03-12 @ 23:53:20 / URL: http://emmasartwork.blogg.se
Postat av: Emma

Älskar smurfarna! Och Gud en sån söt hund!

Svar: Jag med, så mysigt!:D Ja hon är för underbar vår lilla Ninja! :)
Emma

2014-03-13 @ 06:10:40 / URL: http://www.flisipuff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!