Vårkänslor,

Vaknade mitt på dagen, tog på mig kläder och vandrade ut i finvädret och vidare upp mot skogen.
 Mamma och pappa har pratat om att fixa en grillplats, jag tog självklart på mig den uppgiften. Idag blev jag därför bra vän med sågen då jag är riktigt nojjig när det gäller eld. Jag sågade bort grenar och träd som var i vägen, haha låter som att det finns en riktig skogshuggare i mig!;)
- Fick dock lugna ner mig när jag insåg att jag var alldeles för kort för att nå dit jag ville. Antingen får Mattias hjälpa mig eller så får jag ta med en stege nästa gång haha. Ska iallafall be pappa att lära mig att köra motorsåg, finns större träd som jag inte kan såga ner haha.

Jag gick ner för att hämta posten tidigare idag iallafall, mötte fyra rådjur men självklart hade jag ingen kamera med så jag tog posten, skyndade mig upp och skyndade mig ner igen.
 Efter att jag hade tagit några foton och lyckats skrämma iväg dom i samband med att jag försökte smyga närmare så gick jag hem igen, hittade några kissekatter (videung) efter vägen och kände hur vårkänslorna smög sig fram!:)
Vårkänslor på hög nivå,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!