19 år,

19 år.
Jag älskar att fylla år, jag blir som ett barn på julafton.
 Min dag började med att jag vakna bredvid den jag älskar mest och därefter fick jag ett paket från honom som man inte kunde bli annat än glad för. Mattias skämde bort mig med jättefina smycken, tror aldrig att jag har fått något så fint och att det var från honom gjorde det ännu mer speciellt. I paketet kunde lika gärna varit en sten och jag hade ändå blivit glad om det var från honom!♥  

Mellan ett-två började det komma folk.  Dagen bestod av tårta, kakor, presenter, kramar, prat och skratt. 
Det var så roligt att träffa allihopa och dagen var så pass bra att jag och Mattias somnade kvar över 12 hahah. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Malin Jonasson

Grattis i efterskott fina du. Kram!

Svar: Men ååh tack goding! :) kramar!
Emma Olsson

2014-05-03 @ 23:01:29 / URL: http://www.jonasson-malin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!