Deborah,

Deborah är ett jättebra märke som jag vill tipsa om, jag använder denna mascara just nu och är helt kär, 99:- betalade jag för den men HÄR kan ni köpa den för 59:-
 Här om dagen kollade jag på säsongsavslutningen av Vampire diaries, jag grinade nästan ögonen ur mig men mascaran hade inte ens runnit, dock hade jag knappt målat underfransarna men ändå. Jag älskar denna! :D

  Förövrigt så har jag ägt en ögonbrynspenna och en foundation från Deborah och just nu äger jag även ett läppstift och en eyeliner från samma märke. Ett märke jag starkt rekomenderar!

Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Åh ska testa denna!

Svar: Gör de, så värt priset och ännu bättre då priset inte ens är högt! :) Jättemysig blogg du har förresten, riktigt mysig! :)
Emma Olsson

2014-05-22 @ 17:45:00 / URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack för din kommentar!